Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multimedia Polska należy już do Vectry i ma nowy zarząd

Multimedia Polska ma nowy zarząd z menedżerami Vectry (Fot. Pixabay.com)

Operator kablowy Vectra w piątek sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. akcji konkurencyjnej sieci Multimedia Polska. Przejęta spółka ma nowy zarząd. Prezesem został Jan Piotrowski.

"Realizacja transakcji pozwala nam na znacznie większą skalę działań - dostęp do szerokiej bazy klientów i potencjału jednej z najlepszych i największych stacjonarnych infrastruktur telekomunikacyjnych w Polsce" - podsumował w komunikacie Tomasz Żurański, prezes Vectry. Jej wartości nie podano.

Ze stanowiska prezesa Multimedia Polska odszedł Andrzej Rogowski, kierujący operatorem od 2005 roku. Do zarządu powołani zostali Tomasz Żurański, Bogdan Paszkowski i Jan Piotrowski, który został prezesem. - Wszyscy członkowie zarządu Multimedia Polska są sprawdzonymi menedżerami z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu spółkami na rynku telekomunikacyjnym, od wielu lat związani z Grupą Vectra stanowią kontynuację działalności operacyjnej spółki Multimedia Polska - wyjaśnia Justyna Grzelak z biura prasowego Vectry.

Zgoda jest warunkowa

W najbliższym czasie Vectra i Multimedia Polska mają kontynuować działalność operacyjną bez zmian. Razem będą oferować usługi dla ponad 1,7 mln abonentów. Jednak zgoda Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie Multimedia Polska przez Vectrę jest warunkowa. Vectra będzie musiała sprzedać sieć należącą do niej lub Multimedia Polska w ośmiu miejscowościach (Gorzowie Wielkopolskim, Kwidzynie, Łowiczu, Olsztynie, Ostródzie, Pogórzu, Pruszczu Gdańskim i Stargardzie). Kolejnym warunkiem zgody jest umożliwienie abonentom z 13 miejscowości (Barcin, Inowrocław, Kruszwica, Lubicz Dolny, Łęczyca, Mogilno, Nakło nad Notecią, Piechcin, Słubice, Strzelno, Suwałki, Szubin, Świnoujście) swobodnej zmiany dostawcy świadczącego usługi.

Z usług największego operatora kablowego - UPC Polska - na koniec trzeciego kwartału 2019 roku korzystało 1,47 mln abonentów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 03.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.